loading...
من و تو پلاس

91

مهسا بازدید : 135 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
نمیخواستم به زور کنم. اما 1 هو دلم خواست.

امشب چندتایی مهمون داریم.

انگار وبلاگم مانند پیش نیست نوشته هام دگرگون شده، وبلاگم شور شوق گذشته رو نداره.

انگار خودم نیستم احساسام تو نوشته هام اینطوری نبود.


حال چه حس قشنگی دارم به سختی میشه بیانش کرد، شایدم نشه.

کمی عشق کمی زیبایی، خیلی هم احساس در کنار خدا بودن، تو قلبم تو وجودم. چقدر همه چیز زیباست........




چند شب پیش یکی از دوستام 1 اس ام اس برام فرستاد:


ما دیشب مرغ خوردیم!

.

.

شاید برای شما هم اتفاق بیوفتد!


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 368
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 803
  • بازدید ماه : 803
  • بازدید سال : 11,357
  • بازدید کلی : 111,474