loading...
من و تو پلاس
مهسا بازدید : 121 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
امروز خيلي خوشحالم. چون ياد گرفتم چطور وبلاگمو خوشگل تر کنم. قالبشو تغيير دادم. آهنگ گذاشتم روش خلاصه کلي کار کردم روش و کلي دنبال ابزار گشتم. از ساعت يک بعد از ظهر تا الان هي قالبارو عوض کردم هي ابزارها رو عوض کردم و الان کامل شد. قبلا هم اينجا رو خيلي دوست داشتم اما الان بيشتر دوستش دارم. مثل کسيکه يه خونه مي خره و بعد شروع مي کنه به پر کردنش....خيلي خوشحالم.اينجا خونه ي امن منه. خونه ي تنهاييامه خونه ي درددلام... خونه اي که قلبمو توش سانسور نمي کنم. و خونه اي که... توش هميشه با ماکانم!!!! 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 547
  • بازدید ماه : 547
  • بازدید سال : 11,101
  • بازدید کلی : 111,218