loading...
من و تو پلاس
مهسا بازدید : 209 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
سلاااااااااااام به همه بالاخره اومدممممم!بدون هیچ مقدمه چینی میریم سر اصل مطلب:

اول که پدربزرگم فوت شد نیومدم بعدم که گفته بودم کامپیوترم خراب بود و کارت گرافیکش سوخته بود نزدیکه سه ماه سینه تعمیرگاه بود کیس خالمو آورده بودم اونم یه دو هفته کار کرد بعد سرعتش خیلی کم بود تا میخواستم خاموش کنم باید یه پنج،شیش دقیقه ای منتظر میشدم خاموش شه دیگه حوصله امو سر برده بود بعد دفعه ی آخرکلا سیمشو کشیدم خاموش کردم فرداش که اومدم روشن کنم دیدم ای دل غافل اینم که خراب کردم بعدم به رو خودم نیاوردم که اینم خراب کردم چون دیگه واقعا همه منو به عنوان یه خرابکار حرفه ای میدیدن!بعدم که زدم گوشیمو خراب کردم یه تم خوشگل دانلود کردم ماله لمسیا بود ولی گفتم حالا یه بار که به جایی نمیرسه ولی همون یه بار به کلی جا رسید و گوشیم خراب شد همه رومانام وبرنامه ها همش پریده بود بعد دیگه حسابی این چند وقته خرابکاری کردم!اما تو این مدت تقریبا هرشب با گوشی میومدم ولی این بلاگفایی ها کد رو که میخواست گوشی نشون نمیداد در نتیجه عملیات گذاشتن نظر کلا امکان پذیر نمیشد خلاصه که بدونین سر میزدم ،میخوندم فقط ناقابل نظر نمیذاشتم شده بودم یه خاموش به تمام معنا!بعدم که فعلا برم ولی دیگه از این به بعد تو وبلاگاتون  پلاسم واسه تلافیه نبودم انقدر میام که خسته شین!

فعلا   

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 409
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 844
  • بازدید ماه : 844
  • بازدید سال : 11,398
  • بازدید کلی : 111,515