loading...
من و تو پلاس
مهسا بازدید : 99 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
دیروز تولد مامانم بود

قبلش رفتم پیش تینا

روزه ام نبودم!!!!

چیه؟؟؟؟

خو معده م داغونه

البت حسابشو دارم

میگم....

فقط برق ا کله تون نپره!!!!!

کلللللل روزه هام تو سالای اخیر47تاس!!

تا امروز حساب کردما!!!!!!!

هییییییییییییی!

داشتم میگفتم

رفتم خونشونو آهنگ وفیلمای جدید بردم براش

طبق معمول مراسم همسایه آزاری رو برگزار کردیم...

خیلی زیبا مامان و مامانبزرگ تینا فحشمون میدادن!

آخه صدای آهنگارو تا ته بلند کرده بودیم

آهنگ w.o.w

اثری از inna

لامصب ضرب داره ها!

ا اونجایی ک تینا مدام حرص معده ی منو میزنه،واسم ی ظرف پرمیوه آورد...

حالا منو تجسمم کنین درقالب یک نگاه زیبای عاقل اندرسفیه

گفتم من جلو تو نمیخورم...

گناه داری!

گف:جفت پا تاحالا کسی اومده توصورتت؟؟؟؟؟؟

لوس نشو وگرنه خودم میکنم تو حلقت!!

منم خداییش شب قبلش شام نخورده بودم گرسنه بودم عین بز!!!

نشستم خیلی پررو میوه خوردم

ا این انگور سبزا بود

توش ی هسته ی کوچولو بود

هی خوردم،هی خوردم،بازم خوردم

بعد ب طرز اعجاب انگیزی رف گیر کرد تو گلوم

خیلی ام تیز بود

این روزه خوری آشکار کاردستم داد...

خدا گذاش توکاسه م خفن

روزه خوری میکنی؟؟؟؟؟

همچین اون حلقومتو ا جا بکنم نفهمی  کی روزه خوری کردی!!!

تینا ک فهمید رنگش پرید

رف 2،3لیوان آب آورد

3لیتر مایعات فقط ریختم تو معده ی بدبختم

حاضربودم روزه میبودم اما زجرنمیکشیدم

معده م دیگه باتلاق شده بود

خلاصه اینکه زنده موندم فعلا!!

میخواستم 5برم نذاش

تا8موندم اونجا

طبق معمول حسینم اومد ا سرکار

نشستیم فیلم هندی دیدیم

دلسپردگان

خیلی قشنگ بود

 والبته چیزدار!!!!!!!

تکتمم ازم خواست 2،3تا طراحی بکشم واسش

عشق روتو ی ص A4واسش طراحی کردم

خیلی وق بود دستم ب طراحی نرفته بود

اما با این حال گرم بودم

خیلی ناز شد

خودم باورم نمیشد انقد قشنگ شه

ی کوچولوام چهره کشیدم واسشون

خداییش اگ بخوام بکشم و بفروشم پولی ب جیب میزنم ک بیاوببین

اما صبر!!

برنامه ها دارم واس آینده م

هرروز نقشه دارم میکشم

ا خودم مطمئنم

خیلیام بم سپردن ک اگ کارمیخوام برم پیششون

کللللللی آشناداریم

باتوکل ب خدا میرم جلو

فعلا باید درس خوند!

داشتم میگفتم

برگشتم خونه و توراه برگشت واس مامی ی اسانس سوز سفالی شیک خریدم!!

واس آشپزخونه

با اسانس ی عطر خوشبو!!

اما 12تومن پیاده شدم!!

مامی ک دید بسی خرکیفید مام دنبالش!

کادوخریدن واس کسایی ک دوسشون دارم لذت بخشه برام!!

پول ک باشه غوغا میکنم واسشون!

دستم ترکید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 606
  • بازدید ماه : 606
  • بازدید سال : 11,160
  • بازدید کلی : 111,277