loading...
من و تو پلاس
مهسا بازدید : 193 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

من الان اصلا حالو حوصله ی نوشتن ندارم اتفاق زیاد بوده ولی این کمر راست بنده رو درسا خم کردن دیگه آه در بساط ندارم نزدیکای عید ومعلما ول کن قضیه نیستن مدام امتحان میگیرن بعدم عین بچه کوچولو ها بهمون تکلیف عید(به قول معلم شیمی عیدانه)میگن همین دیگه بعد چهارشنبه سوری یه جایی دعوتیم امیدوارم اون یه چیزیه بشه منم بیام اینجامفصل بگم

 سه شنبه معلم ورزش دیراومد بعد یکی از دوستام بلند شد رفت ادای معلمارو در آورد خیلی جالب بود میگم کاش یه طوری بودیم که میتونستیم از اون صحنه فیلم بگیریم ولی خب زمونه اس دیگه کسی راضی نمیشه همونطور که ما خودمونم راضی نمیشیم!بعد امروز که داشتم میرفتم زبان یاد تقلید معلم زیستمون افتادم خنده ام گرفت به زور خودمو جمع وجورکردم شانس آوردم کسی نبود جلوم!

فاینال دادم افتضاح سخت بود همه با قیافه های ضایع در میومدن!خواهرم هفته قبل مریض بود هی شکوفه میکرد(گلاب به روتون)بردیم بیمارستان سرم زدن تو اورژانس بودیم قسمت پزشک اورژانس یه دختر بود انترن بود هی باگوشیش ور میرفت یکی از آدمایی که اونجابود حال بچه اش خیلی بد بود بعدم اینم زیاد اهمیت نمی داد دیگه مامانه هی میگفت خانم دکتر این محل نمیداد بعد آخر سربایه لحن بد گفت ببببلهههههههه!اونجابرای اولین بارگفتم اگه قراره منم یه اخلاقی مثل این داشته باشم همون بهتر که قبول نشم برای اولین باریه همچین چیزی درمورد پزشکی گفتم حتی باگفتنشم چشمام پرشدهمچین بغض کردم!خیلی احساس بدی بود ولی خوب من تلاشمو میکنم که اگه قبول نشم بعدها خودمو سرزنش نکنم که میتونستم ولی قصور ازخودم بوده من تلاشمو میکنم نشد هم میگم قسمت نبود بعدهم از هرچی قبول شم سعی میکنم که تواون رشته بهترین من باشم البته اینارو اونروزفکر کردم ها!بعدهم پرستارای اون بیمارستان واقعا مهربون بودن سرم زدنی  نهایت سعیشون و میکردن که بچه مچه ها گریه نکن!

     امروزچهارشنبه سوریه و من سرشار از ذوقم میترسم بخوره توذوقم به هر حال ماله همه ی دوستام که واقعا برام مهمن چهارشنبه شون مبارک(ترجمه ی مستقیم ترکی به فارسی)

امروز چهازشنبه اس اون اتفاق که منتظرش بودم نشدولی میدونم توش یه حکمتی هست ببخشید که اینطوری پراکنده نوشتم اماخب ایده ی بهتری نداشتم جز اینکه اتفاقای هر روز روتو چند سطر بنویسم عرضی نیست

فعلا

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 269
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 509
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 944
  • بازدید ماه : 944
  • بازدید سال : 11,498
  • بازدید کلی : 111,615