loading...
من و تو پلاس
مهسا بازدید : 124 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
 سلام خوبین!من یه معذرت خواهی بزرگ به آبجی پری بدهکارم آبجی بخدا صفحه ات خیلی دیر میاد آخرین بار که اومده بودی اینجا اون خصوصیه رو میگم اومدم همه شو خوندم ولی تا اومدم نظر بدم صفحه رفت!شرمنده ام آبجی!خیییییییییلی.من 2 سال هست که دارم رو اعصاب مامانم پیاده روی میکنم که مامان جان خواهش میکنم برای من یه پرسرعت بگیر!مادر جان راضی نمیشن ومیگن همینجوریش ول کن نت نیستی!میگم مامان تا من بخوام یه چیز دانلود کنم 1ساعت طول میکشه ،معلومه که ول کن نت نمیشم!بعد پری شب من با بابام حرف زدم در کمال تعجب بابام گفت زودتر میگفتی بعد از خرداد یه کاری میکنم!بعد به این نتیجه رسیدم که من اگه بجای این 2سال که رو مامانم کار میکردم،اگه فقط یه بار به بابام میگفتم تا الآن منم یه پرسرعت داشتم!به خاطر این میگم بعضی صفحه ها دیر میاد منم اونارو فقط با گوشی میخونم!این ماهم که واسه ما بچه دبیرستانی ها خیلی حساسه!حالا یه چیز میگم همگی بگین آمین     ( خدایا هرکی امتحان داره،امتحانشو خوب بده،ماهم همینطور )    آمین

یا الله توکلت بک  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 480
  • بازدید ماه : 480
  • بازدید سال : 11,034
  • بازدید کلی : 111,151