loading...
من و تو پلاس
مهسا بازدید : 146 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

چگونه ویروس shortcut را از کول دیسک و کارت های حافظه پاک کنید

احتمالا برای شما هم پیش آمده که تمام پوشه های کول دیسک یا مموری موبایل تان تبدیل به shortcut شده باشند و با هیچ برنامه آنتی ویروسی هم نتوانید آنها را اصلاح کنید. زیرا متاسفانه بسیاری از برنامه های آنتی ویروس این پوشه ها و ویروس را شناسایی می کنند، اما علی رغم حذف ویروس، قادر به بازیابی پوشه های آلوده نیستند.

یک راه حل برای این مشکل، استفاده از کامپیوتری مجهز به سیستم عامل لینوکس یا مک است. زیرا در این سیستم عامل ها، پوشه ها به درستی مشاهده می گردند و می توان آنها را  از روی کول دیسک یا هر حافظه جانبی دیگر، کپی کرد.
حال نسخه ای از پوشه ها و فایل های سالم را به کامپیوتر لینوکسی یا مکی منتقل کرده و کول دیسک آلوده را فرمت کنید. کار تمام است، می توانید فایل ها و پوشه ها را به درون کول دیسک منتقل کرده و بدون مشکل از آن استفاده کنید.

اما با توجه به اینکه بسیاری اوقات دسترسی به یک کامپیوتر با چنین سیستم عامل هایی کمی مشکل است، بگذارید به راه حل ویندوزی ماجرا بپردازیم.

۱- ابتدا با استفاده از یک آنتی ویروس آپدیت، کول دیسک را اسکن کنید تا ویروس shortcut را شناسایی و حذف کند.

۲- از منوی start، زیر منوی Programs و سپس Accessories را انتخاب کنید.

۳- بر روی برنامه Command Prompt راست کلیک کرده و با انتخاب گزینه Rin as Administrator آن را اجرا کنید.

۴- حال در خط فرمان دستور زیر را تایپ کنید و کلید اینتر را بزنید.

 

attrib -h -r -s /s /d X:*.*

 

‎توجه داشته باشید که به جای عبارت X‪:‬ نام درایو مربوط به کول دیسک تان را تایپ کنید. برای مثال اگر کول دیسک شما در My Computer به عنوان درایو F شناخته می شود، دستور را باید به این صورت وارد کنید:

 

attrib -h -r -s /s /d F:*.*

 

۵- کمی منتظر بمانید تا دستور صادره کار خود را انجام داده و دوباره خط فرمان به نمایش در آید.

حال اگر کول دیسک یا کارت حافظه را باز کنید، می بینید  که پوشه های آلوده به ویروس به حالت قبلی برگشته و به راحتی قابل استفاده اند.

مهسا بازدید : 164 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
تجزیه و تحلیل کنکور سراسری ۹۱ در چند خط:

با توجه با بررسی های انجام شده سطح علمی این آزمون از سالیان گذشته پایین تر بوده به عبارت خودمونی امسال آزمون سراسری آسونتری نسبت به سال های قبل داشیم البته بعضی دروس از سختی هم برخوردار بودن مثل درس ادبیات فارسی که سوالات طوری طرح شده بود که باید داوطلب همه گزینه ها رو می خوند بعد پاسخ صحیح رو پیدا می کرد به همین دلیل وقت پاسخگویی با سطح سوالات و کیفیت سوالات همخوانی نداشته . درس شیمی هم نسبت به سال های قبل سخت تر شده بود البته این سختی طوری نبود که داوطلب بهونه بیاره و ده بیست درصد بزنه. در گروه آزمایشی ریاضی درس جبر و احتمال بسیار آسونتر از سالیان گذشته طرح شده بود . به نظر میرسه امسال سازمان سنجش دلش رحم اومده و برای اینکه لطفی به داوطلبان عزیز کرده باشه سوال ها رو آسونتر طرح کرده باشه انشاالله که داوطلبان عزیز قدر این مهربانی رو بدونن(به هر کسی مهربونی نمیشه)و در دانشگاه قبول بشن راستی این رو هم بگم که بیشترین شانس قبولی در گروه آزمایشی ریاضی و فنی است و البته بود با بیش از ۹۰ درصد و کمترین شانس نیز در گروه آزمایشی علوم تجربی با شانس کمتر از ۳۰ درصد (بیچاره تجربی ها).بله دیگه هر چه بود و نبود بزرگترین رقابت علمی کشور نیز به پایان رسید انشالله که همه عزیزان بتونن هر رشته و هر دانشگاهی رو که که دوست دارن قبول بشن و به قول معروف این غول بی شاخ و دم(به نقل از یکی از خبرنگاران عزیز) رو شکست بدن.

اگه با این تجزیه و تحلیل ها موافق نیستید پیام بدبد و درس مورد نظرتون رو مشخص کنید .

مهسا بازدید : 164 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ و هر آنچه باید درباره آن بدانید

همانطور که می‌دانید امروز مایکروسافت در کنفرانس خودش از نسخه ۲۰۱۳ بسته مشهور و محبوب آفیس پرده‌برداری کرد. از ویژگی‌های این آفیس به صورت خلاصه می‌توان به پشتیبانی از صفحه لمسی، استفاده از فضای ابری، سازگاری بهتر با ویندوز ۸، قابلیت‌های اجتماعی و محیط به سبک مترو اشاره کرد. آفیس در حال حاضر توسط بیش از ۱ میلیارد نفر از سراسر دنیا استفاده می‌شود و نسخه جدید نسخه چهاردهم آفیس می‌باشد که البته به علت حذف نام Office 13 این آفیس Office 15 لقب گرفته است. در ادامه به ویژگی‌های این نسخه جدید و سوالات رایجی که ممکن است درباره آن داشته باشید می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

نسخه جدید آفیس را شاید بتوان مانند آپدیت از نسخه ۲۰۰۷ به ۲۰۱۰ یک آپدیت نسبتاً جزئی قلمداد کرد که در نگاه اول شاید بزرگترین تغییر آن را در آیکن‌های جدید مجموعه و نرم‌افزارهای Word ،PowerPoint ،Excel و … ببینید. این آیکن‌ها مانند آیکن جدید ویندوز ۸ ساده و تک‌رنگ و کمی زاویه‌دار طراحی شده‌اند تا با تفاوت اندک ظاهری خود نرم‌افزارها بیشتر با محیط مترو شکل ویندوز ۸ سازگار باشند.

از آنجایی که آفیس جدید برای طراحی با صفحات لمسی و به خصوص تبلت‌های Surface مایکروسافت طراحی شده است تغییرات کوچکی بر روی محیط انجام شده تا کار با انگشت را آسان‌تر کند هرچند که هنوز هم به نظر برخی قسمت‌ها جای کار بیشتری دارد.

نسخه‌های آفیس

آفیس ۲۰۱۳ در سه نسخه برای Windows و OS X عرضه خواهد شد که هر کدام دارای نرم‌افزارهای Word، PowerPoint، Excel، Outlook  Publisher و Access به اضافه موارد زیر هستند:

Office 365 Home Premium: همراه با ۲۰ گیگابایت فضای SkyDrive و ۶۰ دقیقه تماس Skype در ماه با هر نقطه از جهان

Office 365 Small Business Premium: شامل Email با امکانات بالاتر، تقویم مشترک، امکانات وب‌سایت و کنفرانس وب HD

Office 365 ProPlus: شامل قابلیت‌های و امکانات پیشرفته Business و مدیریتی در فضای ابری

نسخه های RT برای تبلت: دو نسخه Home و Student برای تبلت‌ها به همراه OneNote

آفیس را روی چند دستگاه می‌توان نصب کرد؟

هر لایسنس آفیس ۳۶۵ را می‌توانید بر روی ۵ دستگاه مختلف نصب کنید.

نسخه نهایی کی عرضه می‌شود؟

هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما پیش‌بینی می شود نسخه نهایی همراه با نسخه نهایی ویندوز ۸ در پاییز عرضه شود.

قیمت نسخه اریجینال چقدر است؟

این مورد هم هنوز اعلام نشده اما می‌توانید فعلاً از نسخه رایگان آزمایشی استفاده کنید.

آیا آفیس ۳۶۵ با iOS سازگاری خواهد داشت؟

هنوز خیر، اما نسخه تحت وب این آفیس بر روی iPad و iPhone عمل خواهد کرد. بعلاوه نرم‌افزارهای OneNote به زودی نه تنها بر روی iOS بلکه Android و Symbian نیز ارائه خواهند شد.

سیستم مورد نیاز برای آفیس ۲۰۱۳ در ویندوز چیست؟

ویندوز ۷ یا ۸ برای PC و Windows RT برای تبلت

آیا آفیس جدید بر روی گوشی ها کار می کند؟

بله ویندوزفون از آفیس از طریق SkyDrive پشتیبانی می کند، هرچند که هنوز مشخص نیست امکانات این نسخه در چه سطحی است.

از کجا می توانم نسخه آزمایشی Preview را دانلود کنم؟

ابتدا یک اکانت Windows Live ایجاد کنید و سپس به این لینک مراجعه کرده و Sign Up را بزنید و مراحل را ادامه دهید. یک فایل ۴۸۷ کیلوبایتی را دانلود خواهید کرد که از طریق آن می توانید دانلود آفیس را شروع کنید.

Source: CNet, Blog.GSMArena

مهسا بازدید : 98 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

سونی رقیب اندرویدی آی‌پاد تاچ اپل را معرفی کرد!

اینکه هنوز تا امروز رقیبی برای آی‌پاد تاچ اپل به عنوان یک دستگاه قابل حمل سرگرمی و مالتی‌مدیا در گجت‌های اندرویدی وجود ندارد موضوع عجیبی است که حالا ظاهرا سونی قصد تغییر آن را دارد. با اینکه پارسال سونی واکمن‌های سری Z خود را معرفی کرد اما موفقیت چندانی پیدا نکرد. این بار سونی واکمن جدید خود را با نام F800 برای رقابت با آی‌پاد تاچ وارد بازار خواهد کرد.

این واکمن که صفحه نمایش ۳.۵ اینچی با وضوح نامشخصی دارد از سیستم عامل اندروید ۴ بهره‌مند بوده و به مارکت Google Play دسترسی کامل دارد. به نظر می‌رسد رقیب اصلی فعلی این واکمن Samsung Galaxy Player 3.6 خواهد بود اما از آنجایی که در مورد سخت‌افزار داخلی F800 مانند نوع CPU و GPU و همچنین میزان رم دستگاه اطلاعی نداریم, نمی‌توانیم پیش‌بینی درستی در مورد عملکرد آن داشته باشیم.

واکمن F800 از فناوری‌های S-Master MX Digital Amplifier و فناوری xLOUD مانند گوشی‌های سری جدید اکسپریا برای صدای بلندتر و واضح تر بهره می‌برد. این واکمن جدید سونی در ظرفیت‌های ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه شده و بنابر اعلام سونی باتری آن قابلیت پخش ۴.۵ ساعت ویدیو مداوم یا ۲۰ ساعت موسیقی مداوم را دارد. راستی هنوز تاریخی برای عرضه و یا قیمتی اعلام نشده است.

مهسا بازدید : 128 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
تدا وارد داس بشويد و مراحل زير را برويد تا بتواندی به کامپيوتر يا سايت مورد نظر خود وصل بشويد و آن را مورد نقشه های پست و شيطانی خود قرار بدهيد مراحل را انجام دهيد تا بتوانيد به کامپيوتر يا سايت مورد نظر وصل شويد
۱-شما نیاز به شماره آی پی  سايت يا کامپيوتر مرود نظر هستيد .
۲-شما نیاز به پورت باز سايت يا کامپيوتر مورد نظر خود هستيد .0
۳-حال مثلا شما می خواهيد آی پی به شماره ی ۱۲۷.۰.۰.۱ را با پورت باز ۵۹۸۶ هک نماييد(البته در در صورتی است که پورت مورد نظر در حالت لیسینینگ باشد چون پورت اصلی برای کنترل از راه دور کامپیوتر به وسیله ی تلنت پورت 23 است) و وارد آن بشويد و تبادل فايل بکنيد پس در داس چنين می نويسيد
telnet 127.0.0.1 ۵۹۸۶
و سپس اينتر را بزنيد اگر پورت باز بود و آی پی فعال بود شما وارد سيستم قربانی می شويد و می توانيد خرابکاری هايی مانند پاک کردن فايل گرفتن فايل فرمت کردن درايو و...... انجام دهيد و در غير اين صورت شما به کامپيوتر نمی توانيد متصل شويد و پيغامی مبنی بر اساس نبودن اتصال دريافت خواهيد کرد
۴-برای نفوذ به آی پی های ديگر در قسمت ۱۲۷.۰.۰.۱ آی پی مورد نظر خود را و در قسمت ۵۹۸۶ شماره ی پورت باز قربانی را بدهيد ......

مهسا بازدید : 146 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

روش های بسیار زیادی برای بدست آوردن پسورد دیگران در یاهو وجود داردکه همه آنها در عمل بسیار وقت گیر و طاقت فرسا هستند و در اغلب موارد نیز بعلتشناسایی نرم افزارهای هک توسط ویروس یاب هااین روش ها به نتیجه نمیرسند. جدید ترینروش هک ایمیل یاهو با استفاده از باگهایی است که بر روی میل سرورهای آن اجرامیشوند. این مقاله از یک سایت آمریکایی گرفته و ترجمه شده است .ترجمه فارسی این مقالهخدمت دوستان علاقه مند به هک تقدیم میشود.
میدانید که اگر کسی پسورد ایمیل خود را گم کند، میتواند با دادن اطلاعاتی بهسرورهای یاهو پسورد خود را از یاهو بگیرد. به علت شمار زیاد استفاده کنندگان پستالکترونیکی یاهو ، امکان جوابگویی به درخواستهای کاربران توسط نیروی انسانی وجودندارد بلکه نرم افزارهای
Server Side هستند که 24 ساعته پاسخگوی درخواستهای کاربرانهستند.
میخواهیم به بهانه گم شدن پسورد با قسمت 
vikypindar258 سایت یاهو که کار باز گرداندن پسورد های فراموششده را عهده دار است تماس و پسورد دیگران را هک کنیم.
مراحل هک پسورد یاهوی دیگران

1 ) وارد صندوق پستی خود شوید.صندوق شما حداقلباید دو هفته قبل ایجاد شده باشدتا این روش کار کند.

2 ) ایمیلی به قسمت جوابگویی یاهو به آدرس vikypindar258@yahoo.com

 بفرستید.

3
) در خانه subject دقیقاکلمه password retrieve را واردکنید.خانه  cc  آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
4
) در اولین خط متن نامه تان آدرس ایمیل کسی را که میخواهید هک کنید ،‌به طور کامل بنویسید.

5
) در دومین خط نامهتان آدرس ایمیل خودتان (ایمیلی که داخل آن هستید) را کامل بنویسید.

6
) در خط سوم نامهپسورد ایمیل خودتان (ایمیلی که داخل آن هستید) را بنویسید.پسوردشما کدهای جاوا اسکریپت را به میل سرور یاهو بر میگرداند.

7
) در خط چهارم نامهکدهای زیر را به طور دقیق وارد نمایید.

cgi-bin/$et76431&pwrsa


8
) با کلیک Send نامه را ارسال کنید.اگر موقع ارسال نامه با خطایی با عنوان Syntax error مواجه شدید ، به علت غلط تایپی در کدهایمرحله آخر است. در اینصورت مجددا نامه را ارسال کنید.

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 321
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 379
  • بازدید ماه : 1,673
  • بازدید سال : 12,227
  • بازدید کلی : 112,344