loading...
من و تو پلاس
مهسا بازدید : 179 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (1)
سلام!این هفته تا اینجا اصلا برام جالب نبود!بکوب امتحان دادیم!ریاضی،فیزیک،شیمی حالا ۴شنبه هم آدامس قراره امتحان بگیره(به معلم عربیمون آدامس میگیم از وقتی که میاد کلاس عینه آدامس میچسبه به صندلی) دیگه آه در بساط نداریم از شدت کم خوابی تو زنگ تفریح ها میخوابیم دیروز فقط شیمی خوندم چند ساعت شت سر هم بدون هیچ وقفه!واقعامن واسه کنکور میخوام چیکار کنم؟! بعدم که این فاطی تازگیا عجیب وسط کلاس دلقک بازی در میاره دلقکماهم نمیتونیم جلو خودمونو بگیریم فقط میخندیمدیگه پاک آبرومون پیش معلما رفته هرسری نگامون میکنن نیشمون تا بنا گوشمون بازه!بعدم که امروز تو سرویس یکی از دومای ریاضی چنان جواب های عمو سرویسمونو میداد بنده احساس کردم دو تا شاخ از طرفین سرم در حال رویش هست!واقعا پر رو بود حالا حوصله تعریف کردن اینکه جریان چی بود که داشت اونجوری حرف میزدو ندارم!راستی یکشنبه زنگ شیمی نشسته بودم مشغول نوشتن سوال بودم یهو دیدم یه جورای دارم میلرزم نگا کردم دیدم ای دل غافل همه دارن میلرزن و زلزله اس!بچه ها انقدر مسخره بازی در آوردن!یکی عین دیونه ها جیغ میکشید یکی از فرصت استفاده میکرد شروع به بررسی سوال با دوستش میشد اصلا یه کارایی میکردن که آدم به عقلشون شک میکرد!منم داشتم به کارای اینا نگا میکردم(منم خودمو گم کرده بودم همینطوری خشکم زده بود) خداروشکر چندان شدید نبود زلزله ی اصلی تو وان بود که اگه اخبار گفته باشه تلفات زیادی داشته ولی طی این یه هفته باید مواظب پس لرزه ها باشیم!نماز هم باید بخونیم که من بلد نیستمو تنبلیم میاد برم مفاتیح و باز کنم و اگه باشه بخونم!خلاصه که من اولین بارم بود اینجوری زلزله رو احساس کردم!امیدوارم دیگه تا ابد حسش نکنم!بعدم که این جمعه آزمون دارم فکر کنم این دفعه کم بیارم چون دروستو حسابی نخوندم ولی شاید ۵شنبه یه جمع بندی بکنم! پدربزرگمم این چند وقته اوضاع خوبی نداره مدام تنگی نفس میاد سراغشو همچنین افتادن رو دنده لج و میفرماین من بیمارستان برو نیستم!اون وقتایی هم که میرفت خیلی کادرو اذیت میکرد پیره دوس داره نوه هاش  پیشش باشن تو بیمارستانم که میشه ما باید از ساعت ۳بریم پیششون!بعد دیگه الآنم برم که کار مار زیاد دارم!فعلا خداحافظ هموتون همینطور ما!  
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 511
  • بازدید ماه : 511
  • بازدید سال : 11,065
  • بازدید کلی : 111,182