loading...
من و تو پلاس
مهسا بازدید : 158 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
يادته بهم گفتي کيميا عاشقت شدم!!!

من گفتم: بدون تو نمي تونم نفس بکشم...

گفتي: قول بده هميشه با هم مي مونيم؟

من گفتم: هميشه يعني حتي اگه آسمون به زمين اومد و همه جا زير و رو شد....

يادته گفتم بيا از هم جدا بشيم؟

تو گفتي: موهات مي ريزه احساست که نمي ريزه!

يادته بهم مي گفتي ديگه نه زنگ بزن نه اس ام اس بده ولي فرداش زنگ مي زدي و اس ام اس مي دادي؟

من مي گفتم ديگه نمي خوام ببينمت اما بازم باهات ميومدم بيرون!!!

يادته گفتي دلم برات تنگ شده...

من گفتم: من که از اول صبح دلم برات تنگ شده...

تو گفتي من که از اول خلقت دلم برات تنگ شده....

يادته اون روز برفي که فقط اومده بودي يه چاي بخوري؟!!!

يادته برات تو ليست حرفايي که بايد تو مصاحبه ي راديويي مي گفتي نوشتم: شماره ۸: دوستت دارم....

يادته عسل مسل ماچ مال سرتق؟

يادته....

چيزي از اينايي که گفتم يادت مياد؟

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 525
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 960
  • بازدید ماه : 960
  • بازدید سال : 11,514
  • بازدید کلی : 111,631