loading...
من و تو پلاس
مهسا بازدید : 128 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

بالاخره اتفاقی که باید دیر یا زود می افتاد،افتاد.

بنده دیروز کناره گیری خود را از سمت مدیرگروهیبه دلایل مشکلات مختلف به ریاست دانشگاه اعلام نمودم، و به زودی فردی جایگزین بندهخواهد شد. در مدت کوتاهی که در خدمت شما عزیزان بودم، درسته که از لحاظ علمی چیززیادی برای ارائه نداشتم و می دانم که مناعت طبعتان مانع از این شد که کم سوادیبنده را به من گوشزد کنید، اما با وجود این نقصان، سعی کردم با تمام وجود در خدمتشما باشم و هیچ جدایی بین " ما" نباشد( هرچند به قول بزرگواری در این مورد باید شماقضاوت کنید چون وقتی که نوبت انسان می رسد که در مورد خود و کارهایش قضاوت کند،مکانیسم های روانی و دفاعی مختلفی در بدن باعث می شود که قضاوت، ناخودآگاه از مسیرحقیقی اش منحرف شود و حق را به جانب خود " شخص" دهد.)

بازی زندگی است و یک روز باعث می شود من درکنارتان باشم، یک روز سبب می شود که از کنارتان بروم، چیزی که مهمتر از این آمدن ورفتن هاست، این است که از ویژگی های مثبت همدیگر بیاموزیم، همدیگر را دوست داشتهباشیم و به فکر یکدیگر باشیم و تلاش کنیم برای موفقیت همدیگر چرا که موفقیت "من" جدا از موفقیت "ما " نیست.

به هر حال برای همه ی شما دوستان عزیزم آرزویموفقیت دارم و همه شما را دوست دارم. در سنی نیستم ( چه از لحاظ جسمی و از آن مهمتراز لحاظ عقلی) که شما را نصیحت کنم، فقط پیشنهاد می کنم که در زمینه های مختلفصاحب تخصص شوید، کشور عزیزمان بیش از هر چیزی به متخصص در امور مختلف احتیاج دارد.

با یک نقل قول از استاد بزرگ نادیده ام، دکترفرهادد میثمی این نوشته را به اتمام می رسانم: " هر کدام از شما را بازیزندگی روزی در جایگاهی قرار خواهد داد، که کمتر مهم است که دقیقاً کجا باشد، وبیشتر مهم است که از همان جایگاه، چگونه وظایف خود را در " خودسازی"انجام دهید، و به دنبال آن، یا حتی همراه با آن، چگونه موج خردسالاری را بهاطرافیانتان انتقال دهید، خواه یک نفر، خواه صد نفرو خواه میلیونها نفر. امیدواریمهر که باشید و هر کجا که باشید، خردورزی همواره برایتان ارزش باشد و تلاش تان برآن  قرار گیرد که این گوهرِ تا حدودیفراموش شده را تا ارزش حقیقی و جوهری خویش عروج دهید و ارزش گذاری و اهمیت دادن بهآن را به صورت یک " فرهنگ" در آورید."

 

حرف دیگری نیست.

                                                                                                                 سیاوش جمالی

                                                                                                                    1391/05/05

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 373
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 808
  • بازدید ماه : 808
  • بازدید سال : 11,362
  • بازدید کلی : 111,479