انتقاد سازندهسلام باز هم منم ، امین رحمانی، نظرات همه رو خوندم ، هم اظهار لطف بود ، هم تعریف و هم انتقاد...انتقادها رو با دقت و تأمل زیاد مرور کردم ، چون می تونن سازنده باشن ">
loading...
من و تو پلاس
مهسا بازدید : 110 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
tyle="text-align: right;">انتقاد سازنده
سلام
باز هم منم ، امین رحمانی، نظرات همه رو خوندم ، هم اظهار لطف بود ، هم تعریف و هم انتقاد...
انتقادها رو با دقت و تأمل زیاد مرور کردم ، چون می تونن سازنده باشن و به رشد حرفه ای من کمک کنن
از آقای جمالی خواستم که پست قبلی رو پاک کنن، چون به جز من به اساتید دیگه هم انتقاد شده بود و تعاریف غیر معمول در کنار بعضی انتقادات جو را لوث کرده بود.
در هر صورت انتقاد سازنده است اگه درست انجام بشه.
پیشنهاد می کنم از این به بعد هر نوع انتقادی و از هر استادی دارین به صورت خصوصی با استاد مربوطه و یا آقای مهندس جمالی در میان بذارید تا منتقل کنن ، شک نکنید که همه اساتید استقبال می کنن
این حق مسلم هر کسیه که واسه بهبود وضعیتش اگه لازمه انتقاد کنه ، اما از راه درستش ، وگرنه باعث موضع گیری از طرف مقابل میشه
در هر حال بابت همه انتقادهای سازندتون ممنونم و سعی می کنم ازشون استفاده کنم
واز همه کسانی هم که اظهار لطف داشتن تشکر می کنم
موفق باشین

---

نظرات این پست منتشر نمی شود و به صورت خصوصی به مهندس امین رحمانی انتقال پیدا می کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 516
  • بازدید ماه : 516
  • بازدید سال : 11,070
  • بازدید کلی : 111,187