loading...
من و تو پلاس
مهسا بازدید : 176 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
سلام خواستم بنویسم یه ذره هم نوشتم ولی بعد حوصله ام سررفت خبر این که در شلمچه به سر میبردیم واقعا محشره آدم یه حس و حال دیگه ای داره اونجا اگه نرفتین حتما برین!

________________________                                

علاقه ای به گفتن با جزیئات ندارم از بس که فک بیچاره مو بکارگرفتم وتعریف کردم دیگه فکر میکنم هرسری که میخوام فکمو تکون بدم شیخ صدا میده!خداااااااااااا بهنام صفوی اومده ولی چون ما دیر رسیدیم قضیه کنسرت منتفی شد قرار بود اگه  بهنام صفوی بیاد حتما برم ولی وقتی میگن قسمت همینه دیگه عوضش یه چیزایی رو فهمیدم که به نرفتن به کنسرت می ارزید!به هرحال نشد..            __________________________________                      

توسفر صبا واقعا همسفرخوبی بود ما اولش فکر کردیم هی سوسول بازی در میاره میگه آی اینجام,وای مردم!من کنار صبا بودم اولین شب که تو اتوبوس بودیم نمیدونم طرفای کلیه و شکمم بدجور درد میکرد هی باد میخورد بهم(ترکی میگیم سویوخلوخ فک کنم منم همین شده بودم) مثله یه خواهر دلسوز هی بهم میرسید شب روهم رو زانوش به صبح رسوندم قشنگ قرص داد بهم هی پشتمو ماساژمیداد جا هم داد(استعاره ازپای صبا)که بخوابم(صباییییییی خیلی گلیییییییی)ولی خیلی خوش گذشت بابقیه هم که فقط نیشامون بازبود تو فتح المبین هم همه گی بدون کفش رفتیم تودهلاویه با کلی منت کشی و گردن کج کردن از معاونمون و عمومهربون که بعدها تبدیل شد به عمو سگ اخلاق اجازه گرفتیم که بریم خرید یه جای کوچیکی بود که منو شیرین در عرض 15دقیقه خرید کردیم خیلی چسبید من واسه خواهرم عروسک واینجور چیزا خرید کردم یه روسری هم بزور پیدا کردم واسه مامانم,شیرینم تقریبا عین من!توشلمچه در مورد شهیدمهدی باکری یکی از همرزماش حرف میزد من به خدا,خودم وبه ایشون 2تاقول دادم که وقتی دقیقا بهشون عمل کردم میگم چه قول هایی بودن!تومسجدش یه جایی بود که یه پارچه سبز روش بود میگفتن روش هرچی بنویسی خدابرآورده اش میکنه,کنارش چند تاشهید گمنام خاک کرده بودن بیرون مسجد دقیقاهردو طرف مسجد یه کمی دور تر از مسجد نوشته بودن خطر مین!کلی عکس گرفتیم کنار تانک ها!میدونم خیلی قاریش میش نوشتم ولی دیگه ببخشید تازگی هاحوصله موصله ندارم!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ-                                                 

نکته:تشکر از فاطی ونرمین وسارا وخانواده هاشون که ماهارو واقعاشرمنده کردن برامون دعا میکردن که سالم برگردیم!

نکته:تشکراز اقای راننده که با اینکه احساس میکرد با شوماخر داره مسابقه میده ولی به هر حال سالم رسیدیم!

نکته:تشکر از عمولایه کش که حسابی مارو باترس قبل ازمرگ آشنا  کردن!

         

نکته:تشکر از عمه خرخرو که شبا به لطف ایشون و عمو های راننده در خماری خواب به سر میبردیم وعین جغد به دره های اطراف که به خاطر سرعت زیاد کش میومدن نگاه میکردیم!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 292
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 727
  • بازدید ماه : 727
  • بازدید سال : 11,281
  • بازدید کلی : 111,398