loading...
من و تو پلاس
مهسا بازدید : 122 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (2)

فرانک گفت:((نمی دانم. ازخودش بپرس. خودش که می گویدجواهر نشان است.)) جودی گفت:((اگر از من می پرسی، می گویم قلابی است.)) اما جودی از جسیکا پرسید((هی ببینم، این ها یاقوت اصلند ؟)) جسیکا گفت:((جواهر بدلی اند .)) حالا خودت را شبیه کی درست کردی، ملکه ی انگلستان؟ جسیکا گفت: ((نه، من زنبور  ملکه هستم. در مسابقه ی زنبور هجی کن ح_س_و_د برنده شدم.)) جودی پرسید((زنبور هجی کن حسود؟)) جودی به کسانی که برای هجی کلمات طولانی باید پشت میکروفون می رفتند و جلوی یک میلیون آدم می ایستادند که با چشمان ورقلونبیده به آن ها زل می زدند، اصلا حسودی اش نمی شد. می دانست که آن آدم ها   توی دلشان نعره می زنند((گند بزن، چون دلشان می خواست بچه ی خودشان برنده شود.                                  پایان     

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/12/04 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک

این نظر توسط المیرا در تاریخ 1392/12/04 و 18:17 دقیقه ارسال شده است

very goodشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 444
  • بازدید ماه : 444
  • بازدید سال : 10,998
  • بازدید کلی : 111,115