loading...
من و تو پلاس
مهسا بازدید : 111 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
قسمت هشتم :

دیگه حساب دزدیهام از دستم در رفته بود . این که یه روز هم ممکنه بفهمه فکری بود که اصلاً دوست نداشتم بیاد تو مغزم چه برسه بخوام راجع بهش راه و چاره پیدا کنم !

 

با خودم فکر می کردم آخرش دیگه خونه ی پرش میگم من زنت می شم بی چون و چرا !

مگه خره که قبول نکنه !

اونم با او ن وضعیت وحشتناکی که داره حتماً قبول می کنه یعنی چاره ای نداره ....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 517
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 952
  • بازدید ماه : 952
  • بازدید سال : 11,506
  • بازدید کلی : 111,623