loading...
من و تو پلاس
مهسا بازدید : 151 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
سلام دوستان عزیزم

امیدوارم که حال همتون خوب باشد.

جدیداً بنده یکسری حرفها شنیدم که از من نقل قول شده که باعث شد از دست بعضی از دوستان خیلی دلخور بشوم، اینکه جمالی اجازه وارد شدن نمرات نرم افزار را نداده و دلیلش این بوده که به اجبار همه را به کلاسهای جبرانی بکشد و بعد از آن اجازه ی می دهد  تا نمراتتان وارد سیستم بشود ، یعنی شرط وارد شدن نمرات را حضور در جلسات جبرانی گذاشته است. ببنید درست است که من اجازه ندادم که نمرات وارد سیستم شود، ولی خواهش می کنم همیشه در این تفاسیری که می کنید بدترین احتمال ممکن را به ذهنتان راه ندهید، دلیل اینکه من نخواستم این نمرات وارد سیستم شود این بود که اگر نمرات وارد سیستم می شد، برای کلاسهای جبرانی باید هزینه صرف می کردید. بنده چه نفعی می توانم از حضور شما در سر کلاس ها ببرم؟ کمی فکر کنید خواهشاً.

در ضمن بعضی از دوستانی که مشکل حاد دارند تابستان و نمی توانند همه ی جلسات را در کلاس حضور پیدا کنند حتماً با من صحبت کنند.

موفق باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 302
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 737
  • بازدید ماه : 737
  • بازدید سال : 11,291
  • بازدید کلی : 111,408