loading...
من و تو پلاس
مهسا بازدید : 124 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
اصن دوس دارم همین جوری که می خوام باشم مگه چیه؟

میگن از نظر روانشناسا کسی که تو جواب سوالا می گه دوس دارم از نظر عقلی ک.چیکتره ولی من بازم می گم دوس دارم اونا چه میفهمن که تا دوس داشتن نباشه عقل پی ش نمی ره ! بعد کاملن بی معرفت بی خیال دوس داشتن می شن میگن عقل همه کارس.

همیشه بابام با دلیل دلم میخوادم مشکل داشت ! ولی فکر نمی کنم !که من دروغ می گفتم !

گاهی دلم برای دلم می سوزه همش باید نبینمش یا وقتیم که ب روم میارمش! باید بهش بگم نه!دل جان!تقصیر من چیه ؟ مصلحته ! من الان از شما ب خاطر همه ی نشنیده ها , نه هایی که شنیدی و می شنوی و خواهی شنید ! کمال عذر خواهی دارم !

ببشینا ! ولی اخه چون تو دلی ! همه میگن باید بی اهمیت باشم بهتون !ببشینا می گن سستین !

بعدش برا اینکه دلداریت بدیم! می ریم حافظ و شعر معاصر می خونیم!

بیشتر اذیت می شی می دونم برا همینم دستمال کاغذی لازم می شم!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 252
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 462
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 897
  • بازدید ماه : 897
  • بازدید سال : 11,451
  • بازدید کلی : 111,568