loading...
من و تو پلاس
مهسا بازدید : 163 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

درهمسایگی مادختری بود که ازمن 4سال بزرگتربود من و او زمانی که به خانه ی پدربزرگمان می آمدیم با هم بازیمیکردیم خیلی کم همدیگر را می دیدیم،واقعا جذاب بود،در عالم کودکی دوستش داشتمشاید دوست داشتنی از جنس خواهرانه.

درهسایگی ما پسری هست که من عجیب تمایل دارم که به اولبخند بزنم وبا او دست بدهم و بگویم هنوز دوستت دارم اما از جنس برادرانه و من در موردتهیچ قضاوتی نمیکنم و هنوز هم به اندازه همان زمان ها جذاب هستی...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 280
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 547
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 982
  • بازدید ماه : 982
  • بازدید سال : 11,536
  • بازدید کلی : 111,653
  • کدهای اختصاصی