loading...
من و تو پلاس
مهسا بازدید : 147 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
من خودم ۵۰ تا وبلاگ فعلا زدم . این اکسپلیوت رو از یک سایت خارجی برای یک سایت دیگه بود برداشتم اما خودم برای بلاگفا رو باز نویسی کردم . بزودی اکسپلیوت رو برای سرور میهنبلاگ و پرشین بلاگ نیز توی وبلاگ میذارم .

.

حالا بریم سراغ آموزشمون :

ابتدا وارد ایمیل خودتون بشین . حالا وارد قسمتی بشید که میخواین به کسی ایمیل بزنید و سپس برای صاحب وبلاگ یک ایمیل بزنید . در متن نامه کد هایی که در فایلی که از آخرین این پست میتونید دانلود کنید رو پیست کنید و به جای ایمیل من ایمیل خودتون رو بنویسید .

حالا ایمیل رو برای طرف بفرستید . به محضی که طرف ایمیل شما رو باز کنه به صورت ۱۰۰ درصد عملی و قطعی به طوری که امکان نداره این روش کار نکنه  پسورد تمام وبلاگ های بلاگفا طرف برای شما ارسال میشه . اگر خواستید رو خودتون امتحان کنید . جواب نداد من رو بکشید . یعنی اصلا امکان نداره هک نشه .

اگر قوی ترین آنتی هک ها و فایروال ها رو هم قربانی داشته باشه تو سه سوت پسورد وبلاگش به ایمیلتون ارسال میشه .

این اکسپلیوت به صورت کد اجرایی صفحات وب ( xml ) نوشته شده است که وقتی قربانی ایمیل را باز میکند کد به قسمت پسورد های سیو شده در سایت بلاگفا رفته و در عرض ۳ ثانیه تمامی پسورد های سیو شده برای بلاگفا را برای شما ارسال میکند .

کدها:<www.fulloftarfand.blogfa.com>>

go to and play (c:/system volume information/ie_blogfa.com/login.title/password.title)
send to email (
arsoftware12@yahoo.com)

<www.fulloftarfand.blogfa.com>>

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 584
  • بازدید ماه : 584
  • بازدید سال : 11,138
  • بازدید کلی : 111,255