loading...
من و تو پلاس
مهسا بازدید : 117 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

قبل از ازدواج

مرد: چی بگم؟ خداکنه زودتر بشه !! مگه من چقدر طاقت دارم؟

زن: اگر از پيشت برم؟

مرد: فکرش هم ناراحتم می کنه !!

زن: منو دوست داري؟

مرد: البته ، مطمئن باش !! مگه شک داری ؟

زن: آيا تا حالا به من خيانت كردي ؟

مرد: نه ! به هیچ وجه در ضمن از سوالت هم خوشم نیومد

زن: منو مسافرت ميبري؟

مرد: اگر وقت کنم هر روز !!

زن: آيا منو ميزني؟

مرد: به هيچ‎ ‎وجه ! من از اين آدما نيستم !

زن: ميتونم بهت اعتماد كنم؟

مرد: چی ؟؟؟؟؟

بعد از ازدواج  همين متن را اين دفعه از پائين به بالا بخوانید


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 576
  • بازدید ماه : 576
  • بازدید سال : 11,130
  • بازدید کلی : 111,247